Дискусійний клуб "Енергоефективність: сучасний тренд чи необхідність?" пройшов 13 вересня в Харківському національному економічному університеті ім.Кузнеца.

Дискусійний клуб – один із 30, що будуть проведені у всіх регіонах України (включаючи Донецьку та Луганську області, що під контролем уряду України) в рамках інформаційного проекту від Представництва ЄС. Через проведення таких ДК Представництво ЄС хоче залучити якомога більше молоді до обговорення питань, що важливі безпосередньо для них та для їх майбутнього, підтримати їх прагнення до різносторонньої комунікації та особистісного розвитку.

Директор інжинірингової компанії "Золотое сечение" Іван Єфанов заявив, що 40% всіх енерговитрат припадає на обслуговування, підігрів або охолодження приміщень. "В інших сферах діяльності людини складно досягти принципової збільшення енергоефективності, але у випадку з будинками легко можна досягти високої економії енергоресурсів. Зокрема, ця проблема незабаром буде обговорюватися в Харкові на енергетичному форумі", - підкреслив Єфанов.

Аспірант Інституту проблем машинобудування ім.Подгорного Сергій Омелічкін зазначив, що насправді, досить серйозні успіхи досягнуті наукою в підвищенні енергоефективності не тільки в житловому секторі, але і на транспорті. "Близько 35 років тому передовими досягненнями в цій галузі могли похвалитися і харківські вчені, які розробляли автомобілі на водні. У той час було зібрано п'ять автомобілів на водні, які 1,5 роки їздили по Харкову. Але тоді бензин коштував копійки, і ідея не прижилася. Зараз передовими в водневому транспорті є найбільші фірми - BMW або Toyota, яка розробила в 2009 р водневий автомобіль, якому вистачало палива на 600 км пробігу. Зараз в Україні водневі машини не розробляють ", - зазначив Омелічкін.

Голова ради громадської організації "Нова енергія" Віталій Філенко зазначив, що українським вченим складно отримувати фінансову підтримку, в тому числі грантову, з-за кордону. "Ось наприклад, в країні багато великих інститутів по сонячній енергетиці, а сонячні батареї виробляє тільки одна фірма. І то, швидше за все, просто збирають в країні батареї з китайських комплектуючих, щоб отримати пільги. Ні успішних впроваджень, ось і не отримають вчені підтримку ", - зазначив Філенко.

Дискусійний клуб проводиться в рамках інформаційного проекту "ЄС - вибір молодого покоління України", який спрямований на поширення інформації про ЄС та процеси євроінтеграції України. Цього року особливу увагу буде приділено темам енергоефективності та енергозбереження.

December 2018
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6