У рамках проекту #Itrecruit 2.0 - освітньої програми для демобілізованих воїнів АТО, триває курс "Контент-менеджмент", в рамках якого слухачі освоюють IT-напрямок., що наразі активно розвивається, як в Україні, так і по всьому світу. Контент-менеджмент сайту - це система управління його інформаційним змістом. З упевненістю можна сказати, що сьогодні це одна з найнеобхідніших послуг для стабільності і розвитку будь-яких проектів, що мають он-лайн складову.

По завершенні курсу учасники представлять "випускні роботи", застосувавши отримані знання на практиці.

 

Проект реалізується за підтримки Міжнародного фонду "Відродження", Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону, ХНУРЄ та НТУ "ХПІ".  

Довідково:

Контент-менеджер - фахівець зі створення, розповсюдження і курирування контенту, редактор сайтів. В обов'язки контент-менеджера входить наповнення сайту текстової, графічної та іншими видами інформації, корисної і зручною для сприйняття обраної цільової групою (контентом).

Робота контент-менеджера включає і управління фрілансерами, і іншими підрядниками, які виконують роботи з підтримки працездатності сайту, розширення його функціоналу і створення матеріалів, що перевершують за якістю матеріали, створювані самим контент-менеджером. Ще однією управлінською функцією контент-менеджера стає налагодження бізнес-процесів усередині компанії, пов'язаних з роботою сайту: збір новин для розсилки, відстеження новинок для каталогу і збір інформації про товари, а також офлайнова складова роботи з запитами користувачів сайту (обробка замовлень, надання консультацій і підтримка оголошених на сайті акцій та інше).

Не варто плутати професії постера і оператора бази даних з роботою контент-менеджера. Постер тільки розміщує надану йому інформацію на сайті. Оператор баз даних наповнює інформацією каталог по заданих контент-менеджерам стандартам. Контент-менеджер складає технічні завдання для перерахованих співробітників, контролює виконання робіт і перевіряє її результати.

Контент-менеджер також виконує на базовому рівні маркетингову роботу по виявленню потреб цільової аудиторії. В ідеалі, реалізована їм контент-стратегія, це складова єдиної маркетингової стратегії просування компанії і її продуктів.

Контент-менеджер бере на себе відповідальність за розвиток веб-ресурсу. Він діє відповідно до прийнятої маркетингової гіпотезі і вміє проаналізувати отримані в ході її реалізації статистичні дані, щоб скоригувати свої дії. Якщо в компанії якісно виконується вимір бізнес-показників, то роботу контент-менеджера необхідно прив'язати до них.

February 2019
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3
 Nate Solder Womens Jersey